dagens klädval..

.. var inte speciellt exklusivt, haha, men jag kände bara för vardagskläder..!



Kom nyss hem ifrån tandläkaren, det gick bra!
Inga hål eller nått annat skit, tummen upp! :D

Men nu är det ju detdär att man inte får äta på en timma, för de jäklans bananlacket..
Och jag är verkligen superhungrig!
Men jag och mamma ska äta snart iallfall, för snart har det gått en timma, och sedan åker vi till borås
och fixar lite saker, jag ska blandannat in på Ginatricot, hehe, får väll se vad jag hittar. :)

Från det ena till det andra, jag sitter och lyssnar på Darin!? Har typ aldrig lyssnat på hans musik eller nånting,
men en ny låt, som även spelas på radio en hel del, har fastnat i min hjärna, och jag älskar den!? :)



Vad tycker ni om den? :)

Ha det bra, vi hörs senare,

puss&kram!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0