Glass!♥

Moshi Moshi,

kom nyss hem från Göteborg.

Jag, mamma och pappa var där en sväng, och åkte förbi Triumfglass, gott! :)
Jag köpte en bägare, med tre kulor, polka, pecannöt & blåbär. :)
Åkte ner till Fiskebäck och kollade lite också, mys!

Nu är vi hemma, och ska snart sätta oss vid tvn och kolla klart en film; jagad. Superbra! :)

Blir nog ingen mera inlägg ikväll, för jag går nog och lägger mig runt 10 - halv 11, eftersom jag måste börja
få in rutinerna igen nu inför skolan, så kan knappast smsa tills halv 2 längre.. ;)

Menmen, ha det bra, hörs imorgon! :) ♥


 



anmäl er till VECKANS OUTFIT i inlägget under! :D


puss&kram, skumbanan! ;D

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0