Hemma i helgen..


Då var det bestämt, ingen Lidköping i helgen. Anledningen till det är privat, men det är tråkigt som fan att det
inte blev någonting i helgen, för jag saknar dom sjukt mycket!
Menmen, får väll ta det någon annan helg! :D

Nu har jag fixat lite med bloggen, som ni ser till höger. Lite andra, större texter till de olika kategorierna eller vad
man ska säga. :)

Idag händer inte så mycket, mer än att mamma och jag kanske åker ner till Fiskebäck ett tag, äter där,
och går runt och kollar lite..

Här får ni en bild på Emma, min ena kusins barn. :) Världens sötaste, som fyller 5 år snart:) ♥



& här är bild på min andra kusins två sötingar, Eddie (vänsterr), Elvis (höger). ;)



jag saknar er alla! ♥

puss!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0