irriterande morgongäst..


strunta i ansiktet, och tröjan, haha;D
men jag älskar mitt fluffiga hår!

Hej och godmorgon på er alla! :) ♥

Igår låg jag och smsade tills typ halv 1, så hade vart ganska skönt att få sova ut denna morgon, men vad händer..?
Jo, världens jobbigaste fluga, surrar runt mitt ansikte, så jag ville inte ligga kvar i sängen, utan gick upp klockan 7, tjoho!?
Inte nog med det, så är flugorna här uppe helt konstiga, dom bits!?
Flugor som bits, haha, men så är det!

Förövrigt vet jag inte vad som händer idag..

Skulle ju egentligen vart på tåget denna tidiga morgon, till Lidköping, men det blev ändrade planer,
så antingen åker jag senare i eftermiddag, med ett tåg som går vid 5, eller också åker jag imorgon, eller inte alls,
vi får se..

Nu ska jag snart äta frukost med mamma, och en sak kan jag säga;
jag är trött!

Hoppas ni får en bra dag, pussisar!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0