kräftskiva! :D



Hejsan hoppsan, nattinlägg! :)

 

Kom nyss hem ifrån farmor, var ju där på kräftskiva + ett litet kalas, eftersom både farmor&Lars fyller/fyllt år

precis! :D

 

Kom iväg runt halv 5, och när vi kom dit, var redan farmors sambo Lars, hans två barn där, med deras barn, Martin&Mathias. :)

Satte oss vid bordet efter mycket pratande, och då serverades kräftor, och köttfärspaj & räkpaj, gott!

Åt och pratade ett tag, sedan in till tvn och prata och sådär.
Några gick ut och kollade, och då ringde jag Anja för att fördriva tiden! :)
Men snart dukades två tårtor fram, eller, inte tårtor direkt, men en var typ som äppelpaj, och en annanaspaj, som vi åt med vaniljglass, mums!

Pratade och pratade, så tillslut blev det bara jobbigt med allt pratande, så jag, Mathias och Martin satte oss

och kollade på tv istället. ;)

När klockan var runt 10 packade vi ihop oss och började vår trötta bilresa hem, som spelades med mycket
hög musik för att inte somna, haha. :)

Kom hem runt halv 11, och nu sitter jag här och skriver! :)

Ska göra iordning mig och ta på mig myskläder, sedan se på tv med mamma&pappa ett tag, sen nana! :)

Imorgon kommer Anja hit klockan 10, och då går vi ner till centrum och möter Frida och tar sedan halv 12
bussen till Liseberg! :D

Puss&Kram på er! :)

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0