Lekborgen & bad med sötnosarna! :D


Hejhej på er!
Veckan började riktigt bra för min del, måndag till onsdag tillbringade jag ju hos Freja&Eddie, kul som alltid!

I måndags gjorde vi inte speciellt mycket, var mest hemma, men det var kul och mysigt! :D

Igår (tisdag), var vi på lekborgen, där vid Knalleland, och det älskade verkligen Freja! Hon slängde sig runt i bollhavet,
och sprang runt, haha. :) Efter det gick vi till en lekplats som låg alldeles utanför djurparken, och där satte vi oss
och åt smörgåsar som vi tatt med. Solen började komma, så vi gick in på Alidebergsbadet och jag&Freja badade, det
var faktiskt inte speciellt kallt, så det var roligt! :)
Var där ett tag, sedan hem och duscha&äta. Kollade film på kvällen och fixade med Ramonas dator och kort.
Roger kom hem nån gång där också, han hade vart och fiskat. :)
Fixade lite till med Ramonas bilder, sedan runt 12 gick vi och la oss.

Idag gick Ramona och Freja upp runt 7, för Freja skulle till dagis. Jag vaknade typ när dom gick upp. Satte mig i soffan och kollade Segemyhr, medans Ramona lämnade Freja på dagis, och när hon kom tillbaka åt vi macka&te framför tvn. :)
Runt halv 10 kom mamma, och jag åkte där ifrån.. :(

Vi åkte till Sandared, där jag skulle klippa mig och permanenta håret, eller aa, typ vågor. :)
Det tog lite mer än en timma, och jag blev supernöjd! :D

Det har vart lika kul som alltid att vara hos er, Roger, Ramona, Freja&Eddie! :) ♥
På fredag tar jag tåget upp till Lidköping, och sover hos min ena kusin Alice under helgen! :)

Nu får ni lite bilder ifrån lekborgen&Alidebergsbadet, + bilder på mitt hår efter att jag vart hos frissan! :)


haha, fråga inte vad jag gör! ;)
- Antingen jag eller Ramona var tvugna att vara med Freja där inne,
så medans jag var där tog Ramona kort! :D


Klockren bild, eller vad säger ni? ;D


Sötnosen Eddie sov i vagnen. :) Lägg märke till tröjan, hihi. ;)


Haha, ruschkana! ;)


bollhavet. :)


lekplatsen, där vi fikade. :)


badet. :)
- mitt ansikte, japppppp! ;D


Hihihi. :D
- fick jag lägga ut den, Ramona? (hehe)






Håret är nu fluffigt, tjockt, vågigt, LOVE IT :D
- syns inte superskillnad på bilderna, men i verkligheten är det en väldig skillnad!

Nu blir det till att packa om väskan, inför Lidköping. ;D

puss&kram!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0