Lördagens planer!

Godmorgon på er, har ni sovit gott? ♥

Själv låg jag i min säng och kollade på film tills typ halv 12, Beck.
Men jag somnade ifrån den.. ;)

Idag är det ju lördag somsagt, och dagens planer ser ut ungefär såhär;

Äta frukost, duscha, göra iordning sig, m.m..
Packa en liten väska med småsaker.
  Börja bilresan med familjen, till Uddevalla, till min faster&hennes sambo.
Vara där idag, äta tacos med några andra som oxå hade blivit bjudna dit, sova över tills imorgon.

Det blir nog trevligt, min faster Tina, och hennes kille Jerry är hur roliga som helst:)
Dem har ju dator också, så finns chans att jag bloggar ikväll också, och skriver hur dagen har varit.

Nu ska jag äta frukost,

PUSS!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0