Lunch med mamma i Sandared.

 

    

Moshi moshi på er alla, charmig bild, jag vet! ;)

Idag på förmiddagen, åkte mamma och jag till Sandared och åt lunch, det var gott! Jag åt pizza, mums.
Resten av dagen blir nog luuugnt, som i graven! ;) Ja, det uttrycket passar faktiskt, för jag känner mig helt död,
orkar ingenting annat mer än att kolla film eller sitta vid datorn.. 
Kroppen säger väll ifrån antar jag, har ju vart borta så mycket nu på sista tiden, hos släkt och sådär.
Har väll helt enkelt inte hunnit känna efter hur jag mår. ;) 
Men visst har det vart kul att vara hos släkt och sådär, Freja&Eddie te.x, jätteroligt! :)
Jag menar inte att jag mår dåligt, men jag är väll trött helt enkelt.. :)

Hoppas ni alla har det bra, skönt med heeelg! :D
Men om 5 dagar börjar skolan, bläääääääääääääääääääääääää! :(
Allt har förändrads där också..

Jaja, nu ska jag inte sitta och klaga mera, hihi, pusspuss!

/L.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0