Roligaste dagen denna veckan! ;)

Hejhopp, denna torsdag har vart riktigt rolig faktiskt! ;)

Första lektionen var matte, inte så kul kanske, och efter det; engelska, inte heller så kul.
Men sedan var det lunch, köttbullar!
Idrott efter maten, då hoppade vi länghopp, usch va dålig jag var, övertramp två gånger. ;)
När vi hade uppvärmningen innan, så gjorde jag något cp med mina ben, så blev typ alldeles öm i hela
benen, nästan som att jag hade sträckt mig, skitont verkligen!
Efter idrotten var det NO, roligt faktiskt! Kanske inte det vi gjorde, men allt runt omkring.. ;)
Jag sitter ju bredvid Andreas och Sakarias, och Andreas och jag hade riktigt kul.. ;) Jag råkade tappa min penna
på golvet, och då tittade jag på golvet, sedan med världens hundvalpsögon på Andreas, som efter ett tag hämtade
pennan åt mig, och sedan blev det samma med suddigummet, haha! ;) Stina, som satt nån meter ifrån, asgarvade
åt oss, eller mig, som kollade sådär på Andreas, haha! Och så kommer Sakarias mitt i, med sitt konstiga skratt..;D
Haha, jadu, den No-lektionen var mycket, mycket rolig! :)
Sista lektionen, efter NO:n, var sv/so - också den sjukt rolig;)
Först fick vi nya platser, och jag hamnade emellan Albin&Andreas, hm.. ;) Och Stina satt bredvid Albin, haha grymt kul hade vi. ;) Det började med att alla skulle rösta på om vi skulle ha lästimma på torsdagar eller fredagar, och då blev det mycket tjaffs mellan oss 4, om att vi tyckte olika dagar, haha men tillslut blev det bestämt att ha lästimma på torsdagar, alltså idag. Så vi gick och hämtade böcker, sedan sätta oss och läsa, och det gick ju sådär.. För det första kom Olle också, och satte sig framför mig, så jag blev omringad av puckon.. ;)
Albin var irriterande, och kollade på mig hela tiden, och tittade fram bakom sin bok, haha! Och sedan började han
hålla på att putta på min stol med benet, gah va jobbig han var, men kul var det. ;)
Tillslut blev typ Olle halvsur på Albin, och sa;
- Men vafan, låt henne vara nu, va jobbig du är. haha;)

Slutade 15:20, och då åkte jag hem och åt, sedan börja plugga..

Resten av kvällen blir luuuugn, men imorgonkväll sover Frida och jag hemma hos Anja, haha blir nog rätt sent då. ;)
En gång när jag sov hos Anja, somnade vi ju inte förens halv 5 på morgonen, och jag ska ta med min laptop + filmer, så det blir nog filmkväll hela natten, med godis och sådär, myys! :)

Ha det bäst, puss!

/L.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0