Skara Sommarland i helgen! :D




Hejsan på er!

Tjohooooo, fick nyss ett sms ifrån Ramona, där hon skrev att dem skulle till Skara Sommarland under helgen,
och stanna tills söndag, bo i tält på en camping. Hon frågade om jag ville följa med, självklart ville jag det! :)

Nu har jag precis packat klart min bag, och en badväska + lite annat som man behöver när man ska tälta,
och snart ska mamma, pappa och jag, åka och äta pizza, sedan bär det av till Freja&Eddie, där vi sedan
börjar bilvägen till Skara! :)

Är superglad, men nu kan jag inte skriva mer, förens på söndag när jag kommer hem! :)

Ha en kul helg, som jag garanterat också kommer ha! :)

Ciaaoooo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0