utvärdering av sommarlovet 09.

Jahapp, imorgon börjar skolan.. Allt har gått så himla fort!
Tänkte skriva en liten sammanfattning av allt jag gjort, sommarlovet 2009;


  • Liseberg med kompisar.
  • Campat med Anja.
  • Falkenbergs friluftsteater med Frida.
  • Badat i poolen och lite utomhus (havet bla.)
  • Vart hos Freja&Eddie.
  • Skara sommarland med Roger, Ramona, Freja & Eddie.
  • Shoppat.
  • Vart i smögen.
  • Vart på Eddies dop.
  • Permanentat håret.


Det var väll en liten sammanfattning på de större grejer som jag gjort, och det är väll ungefär så ett sommarlov
brukar se ut, bad, liseberg, skara sommarland... :D
Jag har haft ett roligt lov, som dock gick alldeles för snabbt enligt mig, menmen, nu är jag taggad inför 8an. :)

Vad har ni gjort på erat sommarlov? ♥

Nu ska jag kolla på film, och gå till sängs inte allt för sent, eftersom jag ska upp halv 7 imorgon, pust..

Ha det bäst, puss&kram!

/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0