Dagen före julafton...

... är s å  p i r r i g !

 

Jag har fått julkänslan nu, av många olika anledningar... Mamma har dukat med juldukar och julgodis, tända ljus, snö ute, julklappar lite överallt, och så doftar det julmat i hela huset. Mamma och pappa håller nämligen på att laga julmat tills imorgon, då alla gäster kommer!

Jag känner mig jätteglad just nu, och vill bara gå och lägga mig så snabbt som möjligt så att det blir julafton någon gång... Känner mig som ett litet litet barn. ^^ Men runt julafton är nog alla småbarn, innerst inne... Alla är förväntansfulla, pirriga och glada. Nyfikna över vad man kommer får i julklapp...!

Tiden har gått så extremt snabbt ändå! Det känns inte som att det var speciellt längesen man sa "nu är det bara 3 veckor till julafton...".

 

Vad ska alla mina söta läsare göra imorgon, på självaste julafton..? ♥

- Jag ska vara hemma, tillsammans med familj och släkt. Ramona, Roger, Freja, Eddie, mormor, farmor, hennes sambo Lars + Lars son Anton. Ja, det blir full rulle här! :) Men det är mysigt...


När jag kom hem ifrån Freja&Eddie idag, hittade jag lite julpost som var till mig... :)

Det var från min mormor, och från sötnosarna i Lidköping. :) I det stora paketet som var från min kusins 5 åriga dotter Emma, så låg det en julklapp, och i kuvertet från dem, var det ett julkort som de hade gjort själva, och Emma hade skrivit söta grejer på!

Åker dit på lördag!

 

Vill passa på att tacka alla människor för julkorten som ni skickat!

PUSS, hörs ikväll!


Kommentarer
Postat av: ♥FFJIDAA - Frida Lindström♥

Sv: Tack så mycket =) Jo, den är fin :) Det är bara bra, hur är det själv? =) Kram

2009-12-23 @ 19:18:06
URL: http://ffjidaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0