Frida ♥

Helloooo!

Onsdag idag då.

Hade engelskaprov idag blandannat, och det gick ut på att snacka engelska och så satt engelskaläraren och lyssnade hur mycket man kunde. ^^ Jag fick hjärnsläpp och fattade inte, så hon bara satt där och glodde och väntade på att jag skulle säga något, bra Linda..

Hemkunskapen sista lektionen var fan grym, gjorde pepparkakor med Linda! ♥ Superkul hade vi, skrattade så att vi nästan kissade på oss, haha! Men pepparkakorna blev goda.

Efter skolan gick Frida med mig hem. :) Vi satt i min säng och pratade lite, sedan gjorde lite NO.

För ett tag sedan åt vi kyckling och ris, mums!

 

Runt 6 går vi till kyrkan där Niklas Andersson ska sjunga, och Frida känner honom, typ halvt släkt, så vi ska snacka sönder honom, haha! :) Men han är snyyyyggg...

Här kommer lite bilder som tagit under dagen. :)


Jag på morgonen, innan jag skulle gå. :)

Jag och Karro hade kul på bilden idag, målade sånadär gubbar som man viker, och så målar man olika delar av den. ^^


Fint va...? ^^


Jag och Frida, right nooooow. Vi är duktiga!

Lyssnar på musik och försöker plugga Ekologi...

 

PUSSSS

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0