Godmorgon ♥

*gäääääääsp*, Godmorgon på er! Har ni sovit gott?

Det har jag. Mamma väckte mig ur världens härligaste sömn runt... halv 10.

Men det är bara för att vi ska hinna äta frukost och göra oss i ordning, och inte komma iväg allt för sent.. För idag blir det att kolla julklappar igen, i Göteborg! :)

Myspys.

Förresten..



... Igår; VAD HÄNDE!?

Det blev ju hur knas som helst med röstningen! Calle kom vidare först...?

Tove åkte ut. :( Fan, det var inte alls så jag ville att det skulle bli...

 

Menmen, två killar i finalen nu då, och Erik måste vinna!

 

Nu ska jag äta frulle, puss&kram, ha en bra dag!

 


Kommentarer
Postat av: frida hedberg

SÅ HELT FEL BLEV DET!

DET SKA VARA TOVE & ERIK I FINAL,

inte Calle! :(

Visst, Calle är grym på det han gör,

men ändå!

NEJ, nu blev jag aaaaarg! :(

2009-12-05 @ 11:37:57
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0