Klippning och julshopping

Jag och mamma åkte till frissan runt 11:40. Jag ville ha uppklippt, och det blev bra. Är nöjd !
Efterråt åkte vi och åt i Sandared, sedan vidare till Borås - Knalleland.
Köpte lite grejer, blandannat julklappa till Frida. ♥

 

När vi var klara där åkte vi hem.

 

Jag duschade och sådär, sedan satte jag mig här. Har kollat runt litegran, och nu lyssnar jag musik och bloggar.

Mamma gör Ris a la malta, mums!

 

Ikväll blir det att kolla IDOL-finalen, ska bli spännande, men jag hoppas att Erik tar hem titeln som IDOL2009. :)♥

Här kommer bilder på hur klippningen blev, och lite annat. :)

OBS. Man ser inte jättemycket på bilderna med håret, men försökte göra så att det syntes iallafall.

Om ni inte ser det, så är håret en aning kortare nu, och somsagt - mer uppklippt! 
Men man ser inte så stor skillnad på bilderna, men i verkligheten gör man det :D

 
 =
  innan (fint, jag vet..^^)                       efter (blött, eftersom jag nyss duschat.)


Dagens köpt. Kan tyvärr inte avslöjda vad som ligger i den stora påsen, för det är presenter till mamma och Frida blandannat, och Frida läser ju här. ^^ 


Ikväll avgör jag finalisterna i tävlingen!

puss


Kommentarer
Postat av: Anonym

älsklings stumpan, du är sötast<3



2009-12-11 @ 16:54:53
Postat av: Linnéa

Fint håret blev! :D



vilken härlig blogg du har, allt bra med dig?



kram

2009-12-11 @ 18:18:09
URL: http://linneafelicias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0