Lite allt möjligt



Hola amigos! ♥

Imorgon är det äntligen fredag, woho!

Idag var det skola som vanligt. Idrotten var riktigt rolig idag! Jag och Karro är bäst på trampolin - höjdhopp. ;)
Annars hände det inte så mycket idag, segt helt enkelt..

Slutade 15:40, då åkte jag hem.
Nu sitter jag i min säng med datorn i knäet, och en skål Start. Var så hungrig, och mer blir man ju när det doftar kyckling-curry i hela huset... Mamma lagar mat. :) ♥

Ikväll avslutas tävlingen, och jag lottar ur vinnaren! :) Så håll ögonen öppna om du vart med och deltagit, för du kanske vinner? ^^ Men det är inte försent att gissa vem kändisen på bilden är än. :)

Här kommer en bild som togs igårkväll, precis efter att jag skrivit det sista inlägget.

Har inget smink, och ska precis gå & lägga mig.. Menmen, detta ska vara en personlig blogg, så jag bjuder. ^^



vill ha ännu mer bilder här i bloggen, och helst sådanna som är bra kvalité! Men
när jag får min systemkamera kommer det bli mycket bättre bilder! :D

PUSS


Kommentarer
Postat av: sarah<3

SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT DU ÄR!!!

2009-12-03 @ 16:33:54

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0