Lucia i skolan

Hej på er!

I d a g  f i r a d e  v i  L u c i a  i  s k o l a n  :)

I skolan var det mys. Först var vi i klassrummet, med tända ljus och åt lussebullar, pepparkakor, och drack saft. ^^
Sedan in till idrottshallen där det var luciatåg, massa söta tärnor, tomtar och pepparkaksgubbar. ;) Lucian, Alicia, var också jättefin!
De sjöng sånger och så, sedan tillbaka till klassrummet och fixa iordning alla bord och stolar.
Luciafotbollen som är varje år, går ut på att 9orna möter lärarna i fotboll, haha. Det är kul att kolla på! Runt halv 11 gick vi till idrottshallen igen, då började fotbollen. Nästan med en gång gjorde lärarna ett mål...

 

Jag gick runt 11, så jag har sagt till Frida att hon måste smsa mig, och skriva vilka som vann. ^^

Jag gick tidigare på grund av att jag ska klippa mig idag! :D

 

 

Just nu sitter jag på min säng, med musik, och bloggar. Mamma och jag åker snart till frissan, och efter det blir det Borås för lite julshopping.

 

Skriver mer när jag kommer hem, och då får ni också bilder på hur jag klippt mig. :)


Bilden är tagen runt 8:15. När jag gick till skolan var det ruskigt kallt...

Lucia tåget i skolan. :)


Inte världens bästa bilder, men min mobilkamera har inte superbra kvalité precis...


Nu sticker jag och klipper bort mitt hår!

- Haha nejdå, ska bara klippa upp det...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0