Myslördag

Hej på er! ♥
Hoppas ni haft en bra lördag hittils!

Idag har jag städat mitt rum, fixat julkort och småpysslat med allt möjligt...

Skönt med dagar man bara gör det man känner för! (Att städa var dock ingenting jag "kände för", men trots allt behövligt...).

 

Det luktar mat i hela huset nu också! Jag är jättehungrig, och till middag blir det bakad potatis och grillat kött, mums!

 

Min bror ringde tidigare idag också - dom har äntligen flyttat till sin nya lägenhet nu! Åh vad jag vill hälsa på dom! Först och främst för att jag saknar dom sjukt mycket, men också för att se hur lägenheten ser ut... :) ♥

Min dag i bilder:


09:32


10:09, en solig dag!


städa...


Man kan göra städning till en kul grej också!
Denna bilden blev rätt tuff, och kortet togs exakt i rätt läge, vad tycker ni? ;)

 

Sedan fixa julkort och äta godis. ^^


Där fick ni lite bilder från min lördag. :) Nu är potatisarna i ugnen, och pappa grillar kött.
Snart dags för en god middag! Min mage kurrar..
.


Hörs ikväll, puss sålänge!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; hihi ja absolut!

2009-12-12 @ 16:48:12
URL: http://blondinbella.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0