Nu börjar jullovet! :D

Min fredag, avslutning.




Frida fick sin julklapp av mig och Karolina idag. På bilden ser ni en stor kasse som det står GOD JUL på,

och i den hade vi lagt massa tidningspapper, mango, äpple, päron, clementiner, kokosnöt + massa godis. haha, kul va? :) Frida älskar oss!




Uppträdanden och julsnack från lärarna, i idrottshallen. Några dansade, sjöng pch spela gitarr.
Alla var jätteduktiga!

Sedan fika i klassrummet. Julmust, muffins och skumtomtar. ^^

Fick betygen också. Tänker inte skriva upp vad jag fick i de olika ämnena här på bloggen, men det var blandat mellan VG och G. :)

 

Slutade vid 11. Jag och mamma åkte och åt, sedan hem och blogga.

Snart ska jag och mamma slå in julklappar.


Kommentarer
Postat av: Karolina :D

Haha, usch bilden på mig va heeeeeeeemsk! <3

2009-12-18 @ 13:35:08
Postat av: Amanda Kling

Sv: Tack du, systemiis är en bra present, fick ju min i f-present :)



nu är det jullov, skiiit sköönt :D

jag mår toppen, dd? :D

2009-12-18 @ 14:45:08
URL: http://amandakling.blogg.se/
Postat av: ida

Hej!

Har just startat en tävling om att bli veckans blogg på min blogg :)

Skulle vara väldigt roligt om du skulle vilja vara med, väldigt lätt att anmäla sig, läs mer på min blogg :)

Sköt om dig!

Kram Ida

2009-12-18 @ 15:07:34
URL: http://mylifeasidaa.blogg.se/
Postat av: olivia

så fin är du. :)

2009-12-18 @ 20:43:49
Postat av: LAJSEIY

fin du ääär, allt bra med dig?:)

2009-12-18 @ 20:55:39
URL: http://lajseiiy.blogg.se/
Postat av: LAJSEIY

självklart vännen! man säger ju som man tycker

vore kul om vi började följa varandras bloggar :)



jo allt är super med mig, är med min underbara pojke och har lov, julgala med jobbet imorgon! :D kommer bli kul,hihih oj kom på att du inte känner mig.. jag är lajs 17 år bor i stockholm, vem e du ?:D

2009-12-18 @ 21:05:47
URL: http://lajseiiy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0