Omoget...

I min chatt i menyn har någon låtsas vara jag, det är väldigt omoget..
Någon har låtsas vara "Jag, Linda:" men det är inte jag som svarat "jag ger inte ut min msn till läsare"...
Jag såg det precis, och jag blir så jävla sur på att folk måste hålla på sådär, jag känner bara för att ta bort chatten just nu.

Varför måste den som nu gjorde det vara så barnslig...?
Om någon skriver något konstigt eller elakt där, och låtsas heta "jag/linda" så är det fejk. Jag skriver inte elaka grejer i chatten...

Jag tycker det var väldigt omoget av den som skrev det, och jag vet inte hur man raderar saker i chatten heller...

Kommentarer
Postat av: fridaasofie

MIA:

linda är inte omogen, den som tar tid ur sitt liv för att komentera att någon är omogen, då är det ju den som skrver det som är det.

:)

2009-12-14 @ 14:24:21
URL: http://fridaasofie.blogg.ser
Postat av: Mia

Du är omogen.

2009-12-14 @ 14:25:21

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0