Sälja hembakat

Hello mina kära vänner!

Kom nyss hem, var ju och sålde hembakat med några andra i klassen. Tiden blev ändrad, så istället för att stå där precis efter skolan, så gick jag med Frida hem, och sedan gick vi till Bolles runt kvart i 4, då vi stog tillsammans med Stina, Sanna och Linda.
Så alltså, hem till Frida efter skolan! Det var kul, men deras ut var förstört pågrund av en vattenläcka... :(

Vi åt lassagne och pratade. :) ♥

När vi kom till Bolles så stod Sanna, Stina och Linda redan där. Till en början var det inte speciellt kallt, men i slutet kände jag varken mina fingrar eller fötter, fyyyy...! Fick sålt rätt mycket, men eftersom alla hade bakat så extremt mycket så var det massa kvar när jag stack halv 6. ^^

Vi fick gå in på Bolles emellanåt, för att värma oss, och jag är ju så fruktansvärt proffsig, och fastnar i grindarna som man går förbi när man ska in i affären, dom som öppnas och stängs - inte "dörren" , utan dom två grejerna som är lite längre in i affären, vid korgarna... Iallafall, jag fastnade mellan två sånna, och kom varken in i affären, eller tillbaka ut. Haha, och Frida stod och skrattade så att hon nästan började gråta. ^^ Jag är lyckad...

 

Det var helt okej att stå och sälja, men rätt långtråkigt efter ett tag, att bara stå och säga:

- Hembakat, 20 kronor!

Skolan idag var helt okej faktiskt, hade riktigt kul med Karro, Frida och Linda!
:)

På matrasten var jag, Linda och Elin inne i musikrummet. När jag och Karro sjöng Halelujah (med Jeff Buckley), så helt plötsligt när vi sjöng dom höga tonerna, så slutade Karro sjunga och sa:

- Jävlar asså, shit va bra du sjunger...

Haha, söt du är Karro. ♥

Här kommer lite bilder ifrån skolan, hos Frida, och sedan när vi sålde hembakat.



Där fick ni dagens outfit.

Mjukis, vitt linne, adidaströja, och svart, stor ring från GranCanaria! :)

Plattade håret idag.


Sista halvtimmen i skolan, då fixades skylten som vi skulle ha när vi sålde hembakat.
"
Stöd klass 8b2, pengarna går till klassresa" :)


Hemma hos Frida. Vi är snyggast tjejen! ;) ♥


There we are! ^^

 


Kommentarer
Postat av: frida hedberg

hahah,

fan vad snygg du varr på den sista bilden! :)

btw; vi är BÄST OCH SNYGGAST,

men det vet väl alla redan? ;) <3

2009-12-04 @ 19:10:23
URL: http://fridahedbergg.bloggagratis.se
Postat av: jag själv, linda.

svar till Frida hedberg:



haha yeas, vi är bäst!

Vi ska ha kul på söndag!



lövju!

2009-12-04 @ 19:18:00
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0