Falkenberg imorgon!

Hejhej!

idag är fredag! altid lika skönt!
det regnar inte idag heller! :)

denna dagen har vart ganska lugn.
hjälpte mamma att handla massa grejer inför helgen, sedan tog vi en fika, mys!
hem igen till datorn och fixa blogg. :)

nu sitter jag här, och bloggar, och har ingen bra fantasi..;)
vet någon hur man får en snygg blogg, med design och sånt?
viss design finns ju redan här på bloggen, som man kan välja mellan, men alla
dessar koder som finns, för att göra en egen design, fattar jag ingenting av!
jag skulle vilja ha en snygg blogg, men en bild längst upp, på mig själv eller något,
och en stor text, som många har... aa... nivet!? ;)
kommentera gärna och berätta på ett enkelt sätt hur jag kan göra
. ;D

imorgon bär det av till falkenberg med frida!
åker väll nån gång runt 11 på förmiddagen. ska stanna tills måndag, och bo på en camping,
i en stuga som vi hyrt. på söndag går vi till vallarna, och ser stefan&krister teater, som detta året
heter VIRUS I BATALJONEN, och har fått bra recension, så den är nog rolig. någon som har sett den redan?

så ikväll blire packa packa packa.. uuäk, det jobbigaste som finns!

nu ska jag kolla vidare litegran på bloggen.. :)

här får ni en bild på mig och frida.. ;)
haha ifrån liseberg! ;D


/L.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0