godmorgon alla trötta..

godmorgon sötnosar!
sovit gott?

det har jag, men var ju tvungen att gå upp rätt tidigt, 7..
jag har försökt att få ihop de sista med packningen, men jag har säkert glömt något!
snart ska jag hoppa in i duschen, sedan fixa mig själv och äta.

brrrrr, mulet och blåsigt ute, fryser och är sjukt trött.. men nu ska jag inte klaga,
kan ju sova i bilen för guds skull!! :) resan till falkenberg tar väll ungefär 1 & ½ timma..

nu kan ni få se en bild på min otroligt speciella outfit, har verkligen kämpat för att hitta dessa kläder.. ;


haha wiho, myskläder! tröjan är ju snyggast. ;D

men nu mina älsklingar, ska jag faktiskt in i duschen. ;)

detta blir nog de sista inlägget innan vi åker, så ni får ha det bäst,
och hoppas nu att ni klarar er utan mig.. ;)

ni glömmer väll inte av att tjecka min bilddagbok ibland va?   < - - KLICKA! :)

puss&kram, skumbanan!

ciaoooooooo!

/L.

Kommentarer
Postat av: Anonym

en sånn tröja har jag medd!

2009-07-18 @ 10:17:33

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0