4 personer på hemkunskapen idag!

Skolan idag var som vanligt, vissa lektioner var grymt kul, som rasterna, och vissa lektioner var sömnframkallande...

Hade ju utvecklingssamtal 08:00 idag, det gick bra. Jag är tydligen en ambitiös tjej som har koll på det mesta, haha! :)

språkval - glosförhör och hör övning.

bild
- julkort

engelska
- läste täxter och gick igenom provet som vi har nästa vecka. Jag och Frida satt och övade engelska, till språkresan, genom att läsa massa olika texter, med inlevelse! haha!

lunch - spagetti&köttfärssås, gott!

 

sv/so - datasalen, höll på med artiklarna. Jag skrev ut mina, och gick sedan med Elin, som skulle ringa Magnus Betner, eftersom hon ska göra en artikel om honom, haha. Det var telefonsvarare, så hon talade in ett meddelande. ;) Hans mobilnummer hade hon hittat på hans sida, så nu har jag också Magnus Betners mobilnumer, haha (a)

hemkunskap - var bara 4 stycken på hkk:n idag! Härregud alla andra var sjuka, och eftersom klassen är uppdelade i två grupper, så hade den andra gruppen mer personer som var friska, haha det var bara våran grupp som alla var sjuka i. ;) Så det var jag, Frida, Tobbe och Markus. Jag och Frida jobbade. :) Skulle göra matbrödsbullar, det var kul att göra, haha jag och Frida är bäst, och det blev gott! Det var mysigt när det var så lite personer. :) Men saknade Sean på hemkunskapen. :(

Sedan slutade vi 15:40, då åkte jag hem till ett hus som doftade maaaaaat!
Kyckling i cocos, och nudlar till det. Kanske inte låter supergott, men shit, världens godaste mat! :P

Här är lite bilder från dagen. :)





Frida tråkmånsen ville inte synas. :(

  =  

maten som mamma gjorde när jag kom hem! ♥


BESÖK VECKANS BLOGG VINNARE, NU, MED EN GÅNG! :)
http://dessieochellen.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0