Matteprovet gick bra! :D

Hejsan hoppsan, helg snart!
Jag ska sova hos Freja&Eddie i helgen, så jag längtar tills imorgon, då jag åker dit! :)

 

Men en dag i taget, och nu är torsdag.

Hade ju somsagt matteprov idag, gick kort sagt gallant! ;)

På a-delen fick jag 18/20, känns really really bra! :)

 

Annars har det vart en vanlig dag i skolan, en vanlig torsdag.. Har inte hänt något speciellt faktiskt.

Matte, engelska, lunch, idrott, NO, sv/so, slutade 15:20.

Idrotten var kul, körde någon slags basket. NO:n var också kul, ska försöka göra högtalare.

Nej, ni läste inte fel, vi ska göra högtalare, men kanske inte så exklusiva, haha! Bara att man hör ljus ifrån dom.

Jag jobbar med Stina, men egentligen är det enskilt arbete, men vi hjälper varandra ändå. ;)

Sv/so:n var också kul, jag och Stina satt och läste varandras böcker, och Albin sov, haha!


När jag kom hem, möttes jag av en goood doft! Mamma lagar mat, sin annorlunda och hemmagjorda korvstroganoff! Mums, jag är hungrig!

Här får ni en bild på dagens outfit. Orkade inte ha något speciellt idag, så fick bli myskläder! ♥



,

Why be good, when you can be great?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0