Äntligen fredag! :)♥

Tjena mors alla! :D

Idag är det fredag, och en kul helg väntar!
Efter skolan åkte jag nämligen till min bror i borås, och ska sova här tills söndag!
Han har ju världens sötaste familj! :) hihi ♥

Freja&Eddie har växt sen jag såg dom sist, som alltid, haha. :)

Just nu sitter jag i deras datarum och bloggar. Snart ska Freja sova, och klockan 8 blir det IDOL! :D
Eddie sover redan. :)

Imorgon vet jag inte riktigt vad vi ska göra, men nått kul iallafall! :)

btw, imorse runt 7:15, kollade jag på kanal 5, Vakna med the Voice, Foki var ju gäst! :)
Det var faktiskt rätt kul att kolla på, hah! :) Så fin är hon!

Jag hann ju inte blogga nånting imorse, så fick bli nu, men bilder får ni inte förens på söndag när jag kommer hem.

Ha det bäst, och ha en trevlig kväll, ciaooo! ♥

/duvetlindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0