Bye Bye sverige! ♥



Brrrrrr!

Klockan visar lite innan 4 just nu och jag känner mig trött...
Kunde inte somna förrens runt 1, så har bara sovit i drygt 3 timmar, gash...
Får väl sova på planet...!
Ute är det kolsvart, och säkert superkallt. Känns onormalt att vara vaken såhär tidigt, men jag antar att mina söta läsare nanar nu? :)

Den ända som är uppe än, är mamma, som alltid är en morgonmänniska, men dom andra är väl så trötta fortfarande, men vi hade bestämt att att alla skulle vara uppe 4, så det blir nog snart liv i luckan!

Pappa sa precis såhär igår:

Men imorgon bitti studsar vi nog upp ur sängarna, för att vi är så pirriga!

 

Men det stämde ju, han ligger fortfarande & snarkar... ;)

 

Aja, detta blir troligen mitt sista inlägg innan Spanien, ni får mer när jag kommer hem! ♥
Kanske får en uppdatering från mig uppe i himlen senare, vem vet? ;)

Kommentera nu en massa på bloggen, så har jag något att se fram emot när jag loggar in när jag kommit hem! :D ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0