Grymt kul dag med bästaste!


Måste bara börja med att säga, att det var längesen jag skrattade såhär mycket!

Fan va kul jag och Anja hade i Borås idag!

 

Jag gick ut till vägen runt 3, och snart kom Anja, hennes pappa och pappa, plus två andra vuxna, och dom skulle på en musikal, så det blev sjukt trångt! Fick sitta i Anjas knä, haha! myspys;)

Blev avsläppta i byn, tog ut pengar och in på Bolles, sedan när vi gick och kollade tider vid busshållplatsen så hade bussen preciiiiis gått, typ när vi var inne på bolles.. Hade inte kollat busstider, utan chansade mer..
men som tur var gick det en om typ tjugo minuter, så vi satte oss på en bänk och väntade. Haha, eller tja, jag låg ner och Anja grejade med mitt hår.. ;)

Bussen kom, åkte in till Borås, där det var helt DÖTT! Inga människor, ösregn, och alla affärer var stänga..
Vår första tanke; Vad gör vi här?

Hahha, men vi gick till en kinarestaurang och åt iallfall, där det var en jobbig tant som inte kunde svenska..

 

Sedan gick vi runt lite, köpte MCdonals-glass som vi delade på, sedan gick vi runt och tog kort, gick till lekplatsen, haha, och försökte hitta ställen att gå in och värma sig på. ;) Funderade på bio ett tag också, men kom fram till att det inte fanns nån bra. :)

 

Men när det ungefär var tjugo minuter kvar tills bussen hem gick, 19:40, så satte vi oss vid busscentralen och väntad, i regnet.. Faaan va kallt det var! När vi såg en 100-buss sprang vi dit, i rädsla av att missa den, men då var det fel, och låångt borta, såg vi 404:an som såg ut att åka när som helst. Sprang, sprang, sprang i regnet, och in i bussen i sista minuten. ;) Att vi aldrig lär oss att 404:an står där!! ;D

Iallfall, in i bussen, där vi råkade sätta oss en plats, snätt bakom en äcklig gubbe som kollade på oss, hela tiden! Vände sig om mot oss hela tiden, bläk! Pervers säkert..;)

Men vi flabbade så mycket, så helt plötsligt tryckte han på stopp-knappen, gick av, och satte sig i busskuren för att vänta på en ny buss, HAHAHAHHAH! Han orkade väl inte med oss.. ;)

 

Jag låg typ i Anjas knä hela vägen hem, vi var såå trötta! Hennes pappa stod i centrum, och hon körde hem mig.

Hem, sätta sig vid datorn, och här får ni bilderna från dagen;


Jag på restaurangen. ;)


Anja sötisen på restaurangen. ;)

                     
Min mat; kycklingspett                     Anjas mat; Friterad kyckling

med jordnötssås.                             med sötsur sås.


Sedan lekte vi lite med statyerna utanför badhuset. ;D Likt? ;)


Vill du ha en puss? ;)


På bilden ser ni äkta vänskap,♥ :)


hahahahhha! Behövs censur!? ;)

denna heta bild på Anja får avsluta;)

Vill ni se en video på vad hon håller på med på sista bilden?

Isåfall, om du har facebook, sök på Linda Ottersten, (eller min msn, baralindaa@livese),

så lovar jag dig ett gott skratt! ;D

Haha, kul idag gums, <3

Löv ju!

/duvetlindaa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0