Filmkväll hos Julia! :) ♥

HELLU!:D

Fredagskvällen blev ju somsagt också rolig!
För det var ju kärleksmiddag på torsdagskvällen, och filmkväll på fredagskvällen! :D

Hos Julia var det jättemysigt och roligt! :)

Vi åt tacos, kollade massa bilder ifrån kärleksmiddagen, kollade på film, gjorde "snurra flaskan", åt chokladpuddig, charader, och sedan runt halv 11 åkte jag hem! :D

När vi snurrade flaskan valde jag konka, och då bestämde dom andra att jag skulle ringa pizzerian i Bollebygd, och prata med en konstig röst, och beställa grejer, haha! ;)
Men första gången jag ringde började dom andra skratta, och så råkade jag tappa telefonen i golvet, så jag fick ringa om efter ett tag, med en annan röst, och då fattade ju han att det var skämt, men såhär löd samtalet;
Jag; Hej, eehm, jag vill beställa en kebabtallrik, fast utan kebab och pomfritt!
Han; ah okej, 2 timmar!

Jag; Okej!

Han; välkommen!

 

Hahah, så fail. ;)

 

Men det var kul. ;)

 

Och när vi skulle äta chokladpuddig, doppade Anja&Frida ner sina ansikten i tallrikarna, och fick chokladpudding i hela ansiktet! hahahahaha, jag har bilder och videos på det, men som jag ej kommer lägga ut nånstans. ;)

 

Men här får ni andra bilder ifrån denna mysiga och roliga kväll med dom bästa! :) ♥


Eftersom det var lite pyamasparty också, så hade vissa nattlinne på sig, och vissa bara myskläder

och kanske nån stor tröja som man sov i. ;) Och NO-SMINK heller. ;)

på bilden; Issa, Erica, Karin, när vi åt tacos. :)


Anja, Elin och Frida. ;)


Karro & Anja. :)


JULIAAAAAAAAAAAAA! ;D


hahaah, Anja&Jag, lagom seriösa! ;)


Sedan skulle vi välja film, det blev Scary Movie! :)
Alla hade med sig godis&dricka också.


Vi är snyggast, vi är bäst, yeah! ;)

hahah, Anja, Karro, Jag, så fin bild asså! ;)


Finaste Karro får avsluta detta inlägg! :)


Tack för kvällen tjejor, måste göras om! :D♥

 

/duvetlindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0