måste packa idag... !



Godmorgon!

Bilden säger nog allt...

Vaknade väldigt tidigt idag, satte på datorn, och nu ligger jag i sängen med laptopen, och utifrån skiner solen, mysigt!
Verkar som att det blir en solig dag idag också! ♥ Men rätt kallt tror jag...

 

Min torsdag ser ut såhär:

packa,
duscha, (det hinner vi inte göra imorgon bitti, eftersom vi har bråttom...)

måla naglarna och fixa allt sådant,

och sega...

Min dag är rätt lugn, men känner ångest inför att packa, eftersom jag alltid vill ha med mig så oändligt mycket grejer, men som jag vet inte kommer få plats till denna resa... Aja, det funkar nog, skriver senare om min packnig! ;)

Just nu hör jag bildörrar slås igen utanför, det är mamma som åker till en jobbintervju, och är väl där i 2 timmar kan jag tro.
Pappa är också på jobbet, så nu är jag ensam hemma!

Ska snart gå upp nu tror jag, kolla på tv en stund, sedan äta frulle, min mage kurrar!

Men ni får ha en bra dag, vad ni än har för er, så hörs vi senare, okej? :) ♥





Kommentarer
Postat av: Linn

ha en ffin dag ;)

2009-10-29 @ 09:38:41
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0