Grattis Mormor! :) ♥

Hejhopp! :D

Idag var jag och mamma hos min mormor, och firade hennes fördelsedag i förskott, för hon fyller 81 på måndag! :) ♥
Min moster Ingrid var också där, och min kusin Alice, och hennes dotter Emma som är 5år. Alices Kille Gherry var också med, med sin systemkamera, jag vill haaaaaaaaa! ;)
Min andra kusin kunde inte komma, men hennes ena barn Eddie åkte med Ingrid och Alice upp ifrån Lidköping, så han var också med! hihi, söta är dom två ungarna alltså! :) Eddie är 3.

Ni som inte vet, så är inte denna Eddie, samma Eddie som är bror till Freja, utan jag har två Eddie i min släkt. ;)
Utan denna Eddie är alltså min kusins barn, men Eddie(&Freja) som jag brukar vara hos, är min brors barn. ;)
Det blev en lång förklaring.. ;)

Min morbror var också hos mormor idag, tillsammans med hans dotter som går i gymnasiet, Emelie! :)

Så det var rätt mycket folk. :)

Kom dit runt 12, fixade med mat och sådant.
Emma fick sin present också, i efterskott sen hon fyllt år, bokmärken, som hon började pyssla med mä en gång. :) men snart skulle vi äta; hummer!
Eftersom min morbror Lars, är fiskare, så hade han med sig massa, mums!

Efter maten gick Emma, Eddie och jag upp till övervåningen, där det finns ett stort dockhus, och dom älskade att leka med det, haha, så var där ett tag, sedan var det fika som gällde! Tårta, kakor, och andra godsaker! :)

Åt, sedan ut ett tag och leka "skörövare" med Emma&Eddie, hahahha, dom verkade ha väldigt kul, var det crazy. ;)
Sedan in, för Emma ville spela på min telefon, och då la jag mig i soffan, så kom båda ungarna och ville busa. ;)

Stannade tills runt 4, då mamma och jag åkte hem.


Nu är klockan 20:10, och jag sitter här och bloggar.. :)

Fotbollen har ju börjat nu, och det måste ju såklart pappa se, så det blir nog datan för mig resten av kvällen, fast jag sitter nog med laptopen i vardagsrummet och är lite social iallafall. ;)

 

Här får ni bilder från idag, min underbara släkt! ♥
   

dagens outfit. :)


Emma med sina bokmärken som hon fick. ;)


Sötis Eddie. :)


Dom var väldigt koncentrerade när dom skulle sätta fast bokmärkena. ;)


Dockskåp. ;)


Fika-bordet, och lilla Eddie, värsta marscipan - monster! ;)


hihih, they love me;)


SÖTNOSAR! :D

Kul idag! Grattis mormor! ♥

/duvetlindaa.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0