Nu lyfter vi snart! :)

Hej hopp! Jag är jättenervös nu, haha. :) vi kom till landvetter runt 5, då satte vi oss ner och väntade på farmor, lars och anton. Sedan 'checkade' vi in, sedan satte oss och åt frukost, som bestod av mackor hemifrån! Sedan till lite affärer och så, men nu sitter vi vid stora fönster, och ser vårat plan. De packar in all packning nu. :) om 5 min ungefär är det dags att gå på! Resan tar 5timmar, men jag har med mig min laptop, så ska se så film och äta godis. (y) hihi, hoppas ni har det bra, puss puss puss puss !

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

Hoppas du får en fin fredag!

2009-10-30 @ 13:52:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättebra blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-10-30 @ 19:07:53
Postat av: fridaaaaa

GAAAAAASH!

HUR LÄNGE SKA DU VARA BORTA EGENTLIGEN!? :O

det är bara måndag och jag saknar dig!!!!! :(

hoppas du har det bra, och inte glömmer skicka vy-kort till mig ;)

PUSS SÖNTOS! <3

2009-11-02 @ 15:53:27

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0