NY MOBIL!

Heeeeeeeeej! :D

Ja, jag har äntligen fått en ny mobil, så glad! :D Min förra, som jag bara haft ett år, var jätteseg och stängdes av emellanåt, men nu har jag alltså en ny, tjoho! :D

Alla nummer som jag hade innan är nu borta, så om du känner mig, så skriv gärna ditt nummer i detta inlägg, så tar jag bort det från bloggen så fort jag skrivit det på telefonen! :D

 

Min nya kompis, haha! :D ♥


Som ni märkt har jag vart lite dålig på uppdatering igår, skrev ingenting, men jag försökte faktiskt logga in, men blogg.se krånglar ju, och vill för det första inte loggas in, men när man väl har kommit in, så tar det jättelång tid att publisera inlägg, och lägga in bilder, men nu är jag ju iallfall inloggad! :D

 

Igår och idag var det skola ju, hände inget speciellt...

Hemkunskapsprov igår, gick sådär..

 

Imorgon, fredag, så är det sista dagen för Sean i skolan, sedan flyttar han till England! :(

Så himla tråkigt, aja, hoppas du får det bra där, kommer sakna dig!

 

Ha det gött alla, puss!

 

/duvetlindaa.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0