Stina är min KK. ;)


Hejhopp!

 

Kan ju börja med att säga att dagens rubrik inte alls handlar om det ni började tänka på först,

utan jag och Stina är KK, som i våran värld är Kaffe Kompisar, haha! Ska bli det när vi blir gamla. ;)

Var i skolan idag, men hade ont i huvudet halva dagen.. whyyyyy!? :(

På projektet var vi i idrottssalen och där fick man göra.. precis vad man ville? ;)
Sedan NO, fick äntligen övertygat Lotta om att jag och Stina ska sitta bredvid varandra, och att Oscar flyttar till Andreas! (y) haha.

Sedan lunch, asså fyfan vad äcklig mat vi fick, fattar inte hur dom kan servera sån skit?

Vi har ju världs-tema denna veckan, och det betyder att vi får mat ifrån andra länder, eller aa, dom visar vad som brukar äta i andra länder, som igår tillexempel fick vi Asiatisk mat, som var fisk, helt okej.

Men idag fick vi Afrikans mat, asså fyfan, var typ nån soppa som såg ut som spya, och sedan vid sidan om fanns det kokos, banan, och andra sånnda grejer, asså hur tänker mattanterna!? Varför ta nån sådan mat, som man inte ens blir mätt på, bara för att vi ska ha världs-tema? Skippa Afrika, härregud, vi måste väl bli mätta eller!?

 

Nä fy och usch, hatar hur våran skolmatsal tänker asså..

 

Okej, där fick jag ett litet ryck, men vafan, ingen åt ju ...

 

Aja, efter lunchen var det sv/so, haha satt och skickade lappar med Sean & Olle. ;)

Om aaaallt möjligt, och Nej Stina, jag är inte dum! ;) haha!

 

Sista lektionen var elevensval, alltså sv/so = projekt.

Satt med Stina, Sanna och Frida sjödin som konstigt nog var med oss, fast hon går i 8a. ;)

Hade så jävla kul, men jag och Stina försökte göra matte och hemkunskap, men det gick ju sådär. ;)
Haha, shit va man skratta, ni är helt sjuka! :) ♥

 

Men den lektionen var superkul iallafall! :D

 

Slutade 15:00, då åkte jag med mamma till byn, hon skulle fixa lite saker, sedan hem och sätta sig vid datorn.

Nu är klockan 5, och jag ska äta snart, sedan plugga.. Har hemkunskapsprov imorgon..

 

Jag saknar redan Freja&Eddie jättemycket, helt otroligt?! ;) ♥

Här får ni iallafall en bild på vad vi fick och äta idag, uuuuuuusch, bläk!

 

Ätbart? NEJ!

tror inte ens att mattanterna hade velat smaka på detta, utan ger skiten till oss istället.. ;)

/duvetlindaa.


Kommentarer
Postat av: fridaaaaaaaa

LINDAAAAA!

DU HAR JU INTE SKRIVIT NÅGONTING OM ATT DU OCH JAG SKA TILL BRIGHTON PÅ SKPRÅKRESA 23 JUNI - 7 JULI 2010,

DET SOM KOMMER BLI DET BÄSTA NÅGONSIIIIIIIIIIIIIIN! :D <3

hahaha, :D

2009-10-20 @ 19:57:20
Postat av: fridaaaaaaaaaaaaa

DU HAR INTE SKRIVIT NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGOOOOOOOOOOONTIIIIIIIIIIING OM SPRÅKRESAN LINDAAAAAAAAA! ;o ;o ;o ;o ;o



hahah, ;D <3

2009-10-20 @ 19:58:28

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0