SVAR TILL FRÅGESTUNDEN!

Här får ni svaren på de frågor ni ställde när jag hade frågestund! Varsegoda! :D



vem är personen som ingen vet om(; ?
vad tycker du om mig , ärligt :)?
svar: Tänker jag inte säga till dig, och det finns ingen person.

Vad jag tycker om dig? Det hoppas jag du har förstått vid detta laget Claudia...

vrf vågar du inte säga vem du glr till mig? Litar du verkligen inte på mig? ;s
svar: Jag vågar, det har inte med det att göra Anja. Jo, jag litar på dig, <3 Jag lovar!

är du kär i någon?
isåfall, vem?
svar: Nej, ärligt talat, jag är inte kär i någon. Alla får acceptera och tro mig nu.

är du kär i någon?
isåfall, vem?
svar: Varför skriva precis samma som personen innan dig? :s

hur gammal är du?
du är fin!
svar: Det står hur gammal jag är om du klickar på profilbilden, men jag är 14.

Tack så mycket! :) ♥

vilka andra bloggar läser du?
du har en bra blogg!
jag funderar på att skaffa blogg...! :)
svar: Jag läser faktiskt endel andra bloggar, Anjas, Karolinas, Fokis, Kenzas, Saras, och några andra. :)
Tack för att du tycker det, kul att höra! :D
Ja, skaffa blogg, det är jättekul!


Det var det, har ni fler frågor kan ni ställa dem i detta inlägg så svarar jag:)

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0