Taggad inför kärleksmiddagen! :)

Tjohoooooo!

 

Idag är det torsdag, vilket innebär kärleksmiddag på kvällen! :)

 

Men först var det ju skola, hände väl inget speciellt.. Kollade film och lite sådär, men det roligaste var när vi var i idrottssalen och övade vals! ;D hahahh, jag är grym! ;) Kommer nog gå bra med det ikväll... ;)

 

Men när jag kom hem åt jag, sedan duscha och fixa sig, inför kärleksmiddagen klockan 18:00 ! :D

 

Såhär såg jag ut i skolan:


Men nu har jag förvandlat mig, och har klänning och klackskor! :)


Såhär ser mitt hår ut ikväll:

stort, fluffigt, vågigt, och med en svart rosett! :)

Mjo, vad tycks? :)

Jag är faktiskt rätt nervös nu... Vet egentligen inte varför, men det är väl typ för vem man hamnar tillsammans med, och hur allt går till, och ja. :)

hihi, men det blir nog kul! :D

 

Nu kommer Anja alldeles strax, och åker ner dit tillsammans. ♥

Detta är slut 22:30, och när jag kommer hem orkar jag antagligen inte skriva, så jag uppdaterar med bilder och allt imorgon istället, då är vi lediiiiga! :D

Imorgon kväll är det mys-fest-kväll hos Julia, yesbox! :) ♥

 

Ha en bra kväll, för det ska jag!!! :)

 

/duvetlindaa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0