Min älskade mobil! :)

Jag känner mig lite smått beroende av min mobiltelefon, seriöst...

I skolan måste jag alltid ha den i fickan, annars känns det som att det fattas något.. och jag går och hämtar den!

Hemma, har jag den bredvid mig hela tiden, öppnar luckan ibland, och kollar ifall jag fått något sms, och ibland står det Nytt meddelande från... och då blir man så glad när man fått nytt meddelande! :D

Så somsagt, känner mig beroende av den, det kanske jag är också...


Haha, bilden är både fail & oseriös! ♥

Mobilen som jag håller i på bilden, är inte min riktiga, eller alltså, jag har en nyare Sony Erikson, som man inte fäller upp, men jag byter ibland. :) Bara skiftar minneskort och sånt, men anledningen till det orkar jag inte skriva här, haha bara Anja som vet typ. ;) Så sjuk anledning egentligen, men så är det! ;D


Från de ena till de andra, idag börjar IDOL klockan 21:00 istället för 20:00, pågrundav den jäklans fotbollen...

Men klart att man kollar IDOL iallfall! :D

Nu stänger jag datorn för ikväll, messa om det är något! :)

 


Kommentarer
Postat av: Yrla Virvla Virvelflicka

din header är verkligen riktigt söt! :D

2009-09-10 @ 07:07:50
URL: http://iirla.blogg.se/
Postat av: Linda

Hej, jag är med i en tävling där man kan vinna en gitarr. Jag vill jättegärna vinna denna gitarr till min lillasyrra. Men jag kan inte vinna den utan din röst!

Så snälla du, rösta på vår gitarr! <33 Det skulle betyda så otroligt mycket!

Klicka här; www.hannahsgitarr.se/?gitarr=637 och rösta på denna gitarr! Kom ihåg man kan rösta på oss en gång varje dag, så rösta, rösta!! :D

Tack i förhand snälla du! <33

2009-09-10 @ 07:10:00
URL: http://lindadoos.blogg.se/
Postat av: matilda - [maatilda.blogg.se]

jättefin blogg:)

2009-09-10 @ 07:24:32
URL: http://maatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;P



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-10 @ 09:00:04
Postat av: claudia

vad är annlediningen te att du

skiftar minneskort (aa'



gaah & jag saknar min moobil -.-

va inne sen linda :)

puss.

2009-09-10 @ 11:48:41

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0