A-B-C-D-E- VITAMIN!



Jahapp, då får man börja dricka sånthär nu då. Ska försöka få i mig mycket vitaminer och annat som gör att blodvärdet kan höja sig igen.
Både jag och mina föräldrar gör allt för att den lilla figuren inne i min hjärna ska försöka förstå att jag måste äta mer, även om jag inte är hungrig.
Jag och pappa har kommit fram till att jag har en väldigt liten magsäck eftersom jag äter så dåligt, därför blir jag mätt på säkert tre tuggor av en smörgås..
Måste få i mig mer mat och näring till kroppen helt enkelt!

När jag ska till läkarn på måndag så hoppas vi på att mitt blodvärde höjt sig lite iallafall..

Men jag lever iallafall, och det är huvudsaken!

Kommentarer
Postat av: s o i n i n e n

Jag äter himla mycket men ingen tror det, de blir helt förvånade över att jag äter så mycket. Ibland frågar folk till och med, hur får du i dig det i din lilla mage ;p



Hur mår du annars ?=)

kram

2010-04-24 @ 16:40:02
URL: http://soininen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0