Testelitest!

Frågor om dig själv

fullständiga namn? - Linda räcker att veta för er. :)

när fyller du år? - 13april
några utsmyckningar på din kropp, isf var?- nepp
vilken årstid är bäst? - Sommar helt klart!
hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - sol och att det är en helgmorgon!
vad tycker du mest om hos dig själv? - Att jag är bra på att hålla hemligheter
vad är du bra på? - sjunga. :)
vem älskar du mest på denna jorden? - Min familj, min släkt, mina vänner!

Frågor om förhållanden
är du singel? - yes
tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Ja...
kärlek eller sex? - Kärlek
har du varit kär i någon? - Har vart riktigt kär en gång.
finns det någon för dig just nu? - Både ja och nej


Frågor om dina vänner
vem är din allra bästa vän? - Frida och Karolina

vem vet allt om dig? - Ingen vet allt
vem är den roligaste av dina vänner? -Frida, Karolina, Albin, Andreas eller Stina
vem är snyggast av dina vänner? - Karolina

vem är mest partyprisse? - Karroo. ;)

du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - Karolina eller Frida

har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - Ja!
har ni något husdjur? - Nä
vem har du mest gemensamt med? - Karolina


SKOLAN

Går du i skolan? - mm
Har du varit i skolan idag? - Ja



ANNAT

Hur mår du just nu? - Bra tror jag. trött..
Har du piercat dig? - Nej, men jag vill pierca mig i naveln

Sexuell läggning? - Hetrosexuell
Ätstörning? - Dålig aptit ibland men annars nej


FAMILJ

Hur länge sen var det du träffa din mamma? - En timma sen kanske 
Hur länge sen var det du träffa din pappa? - Nån timma sen här också


KÄRLEK
är du kär just nu? - ja tyvärr
Har du kysst/hånglat med någon under den senaste veckan? - nopp
Har du ett förhållande? - nej
Har du varit otrogen och om ja, varför? - Nepp
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? - Nej?
Är du romantisk? - OM jag är!? haha
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Nej
Är du svårflörtad? - haha nej
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? - Nästan
har du nångång slagit någon du tyckt om? - Nej.
har du lekt med någons känslor? - Kanske...

har någon lekt med dina känslor? - ja...:(
Är du en bra pojk/flickvän? - är jag nog
Hur många har du haft sex med i år? - ingen
Vem sov du senast bredvid (av det motsatta könet)?- Kommer inte ihåg

Vem tycker om dig mer som en vän? - Vet inte

När fick du din första kyss? - minns jag inte
Använder du hårspray? - Nej
Använder du volymspray? - nej
Plattar/lockar du håret varje dag? - Plattar varje dag.
Duschar du varje dag? - Varannan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0