Fredag - 09:45


Hej och godmorgon alla fina!

Fick sovmorgon här idag, till skillnad från igår när jag vaknade av att de andra skulle upp till jobbet och dagis!
Skönt att sova ut, hihi.

Just nu sitter jag och kollar på tv, ska äta lite frulle snart sedan ta en skön dusch!

Idag vet jag inte vad jag ska göra... De andra jobbar och går på dagis idag också.
Men ska nog hämta hemma på dagis vid samma tid, och så kommer Alice och Gherry runt 5.

För dig som undrade vilka Alice och Gherry var: Alice är min kusin och Gherry är hennes sambo. :)

Jag ska nog bara slappa framför tvn idag! Ikväll är Gherry ute med kompisar så det blir en tjejkväll med Alice och Emma. mysigt!

Vi hörs senare, kramar från Källby!



Kommentarer
Postat av: Olivia

sv: hej igen! verkligen sjukt söta ja! haha idag ska jag njuta av solen som jag ser där ute, innna jag drar iväg på jobb! det blir skönt. själv då?

<3

2010-04-09 @ 10:36:51
URL: http://hanneolivia.blogspot.com
Postat av: Johanna

Hejsan! :)

jag vet inte vad jag ska göra ikväll, titta på tv tror jag :)

du då?

Kramar!

2010-04-09 @ 11:21:19
URL: http://flickanjojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0