HOME

Kom nyss hem.
Var först på akuten i Borås men där fanns det ingen läkare som hade tid, så vi fick snällt åka tillbaka hem, till vårdcentralen här. Började med blodprov. Fick ta både i fingret och i armen, och det visade sig att jag hade för lågt blodvärde. Man ska ha mellan 110 & 160, och jag hade 103... Därför jag är så trött.
Sedan fick jag ta blodtrycket, och det var bra.

Pratade om att jag måste äta mer för att orka och inte vara så trött jämt.
På måndag ska jag dit igen för att prata med en läkare.




Plåster lite här och där nu, buhu.. :(

Nu ska jag iallafall mysa ner mig under mitt tjocka täcke i soffan och äta popcorn, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0