Tough day...

Hej!

Ja, idag har det verkligen vart en tuff och jobbig dag på alla vis...

Ska inte sitta här och klaga, men kan ju börja med vädret. Fasiken, man märker verkligen hur humöret förändras bara för att det regnar istället för strålande sol.. hm..
Sedan var det dedär med praon. Gick inte speciellt bra.. Eftersom jag är ute i rätt sen tid så fanns det inte speciellt mycket som var ledigt.. Så hittade ingen praoplats.. :( Fick förstås en liten chans på ett fik, men jag ska ringa tillbaks om några dagar! Var väldigt jobbigt att åka fram och tillbaka och in och ut i olika affärer och få samma svar: Nej tyvärr, fullbokat..
Man blir sur ska ni veta.. haha.

Hos optikern gick det bra iallafall! Så nu har jag ett intyg om att jag är säker i trafiken..! ;)

Nu är jag hemma, och det känns skönt. Dem sista butikerna jag gick in i och fick svar Nej, så skönk mitt tålamod och tillslut ville jag hem hem hem..

Men här kommer två bilder som gör mig glad ♥




Mina älsklingar :D


Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej,

Jag ska strax och hyra film,



här har det varit mulet med +8 :P

Händer i veckan?

2010-04-06 @ 17:44:00
URL: http://FOTOGRABBEN.SE
Postat av: Karolina

sv: nej.. haha, det är ju is på sjön fortfarande och henrik o amanda är ju så otroligt smarta så dem kasta ut stolar på sjön så nu får vi inte in dem :P HAHA!! :D

2010-04-06 @ 18:12:11
URL: http://karolinaaanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0