Chokladbollar med strössel!

Moshi!

Gjorde nyss chokladbollar, men upptäckte att vi inte hade cokos hemma, så det fick gå lika bra med strössel...

Men dom blev ju goda ändå, mums!

 

Nu ska jag sätta mig framför tvn och smaska på en skål popcorn och lite chokladbollar!



*gäääääsp*  jag är jättetrött! Jag och Frida somnade inte förens halv 6 imorse, och gick upp runt 12, så jag är en tröttis... Får nog gå och lägga mig tidigt ikväll. =)

Hoppas att alla får en mysig fredagskväll iallafall! Det är ju den första fredagskvällen detta året... ;)

PUSS OCH KRAM! 


Kommentarer
Postat av: felicia :D

haha, ledsen att jag inte sms;a klockan 5 !

men jag var så trött, så somna klockan 4 ! :D

HAHAH

2010-01-01 @ 21:13:18
URL: http://feliciafahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0