Plugg-eftermiddag!

Hejsan på er!

Idag har blogguppdateringen vart ganska låg, men det beror på att så fort jag kom hem, så satte jag mig och kollade igenom alla svenska-ord tills imorgon, har prov... Hur svårt som helst!

 

Men nu är jag här igen!

 

Så fort jag loggade in så märkte jag en förändring hos blogg.se. Översikt-sidan har ändrats... Verkar krångligare, men man vänjer sig nog!

 

Här kommer lite bilder från dagen.


dagens outfit blev Tröja från Gina tricot, samt jeanstajts från Ginatricot!


På mattelektionen höll jag och Karro på med dehär. ^^

Haha märkte efterråt när jag kollade på bilden att jag ser väldigt bitchig och tyken ut? haha...
Längtar tills provet är gjort, och man kan sluta hålla på med dessa ord! gah..


=)

Hoppas alla ni andra har haft en bra dag!

Det har jag! Karro och jag har så otroligt roligt! :) ♥ haha.


Kommentarer
Postat av: Stephanie

SV: ja det är verkligen sant.-



jag var iallafall ledig från skolan idag, Var inte er skola ledig?? :P

2010-01-28 @ 20:19:12
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: Karolina

Älskar dig gumman, har alltid roligt med dig!<3

2010-01-28 @ 20:25:34
URL: http://lindaochkarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0