Tända ljus och varmt te

Gjorde nyss te och tände lite ljus. Då kändes det lite lättare att ta fram läxböckerna, samtidigt som man blev varm och lite piggare av att dricka te. Jag är extremt trött, och känner bara för att redan nu krypa ner i sängen och sova...



Känner att jag har slutat uppdatera lika ofta som innan, men det beror mestadels på att skolan har börjat och då har jag helt enkelt inte tid eller ork. Måste ju faktiskt först och främst koncentrera mig på studierna. :)
Men jag tror alla känner så just nu, eftersom att skolan tar väldigt mycket på tiden och även energin..

Senare publiceras Veckans outfit - finalisterna! Håll ögonen öppna. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0