LUNCH



haha fint!

Hej på er!

Har varit rätt dålig update idag, men har packat och stökat för fullt, haha.
Ska åka till Lidköping i eftermiddag, till kusin vitamin, och stanna... tja, fick stanna hur länge jag ville!
Blir över helgen iallafall, sedan får vi se hur länge till. :)

Ska bada om det är bra väder, säkert hämta Emma på dagis imorgon, och ha allmänt kul som jag brukar ha där!
Gherry och jag ska fota lite också, han brukar alltid lära mig nya trix med kameran!

Nu ska jag bädda min säng och fixa det sista, pappa kommer runt 3 då ska jag vara klar. Så åker vi och äter, sedan sätter jag mig på tåget runt 17:00..

HÖRS!
kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0