Now I'm going home

Hej på er.

Idag är det hemgång som gäller.. Efter nästan en vecka här så har detta börjat kännas som mitt hem!
Känns tråkigt att lämna, men hoppas att vi snart ses igen! Har börjat packa nu, har duschat och fixat sängen också.
Slagit in mammas presenter också. För jag och Alice var i stan igår och då passade jag på att köpa födelsedagspresenter till mami som fyller år på fredag! :D



Haha den var så stor så fick göra ett ganska lustigt paket av det.. Har tre paket till, som ligger där nere i påsen!

Me right now:



Nu ska jag strax fixa lite pannkakor, sedan vid 1 hämtar jag gullisen på dagis, då kommer min moster och kör ner oss till Lidköpings central, där min kusin kommer och säger hejdå, sedan bär det av hemåt...

Känns både skönt och väldigt, väldigt, väldigt trist..


Kommentarer
Postat av: fridaaaaaaaaaa

jag tror inte, jag VET att jag har den vackraste bastaste vanner ever. saknar dig helt otroligt mycket, men om en vecka ar jag hemma! da syns vi, jag ska bara hitta nagot roligt att kopa till dig med, vad vill du ha?

(mer an mig :D )



PUSS PA DIG MIN ALLRA BASTA! <3

2010-07-07 @ 13:39:48
URL: http://fridaasofie.blogg.se/
Postat av: Therese Gustafsson

Söt blogg, kolla gärna in min! XOXO.

2010-07-07 @ 13:58:42
URL: http://gustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0