Och er jävlar matar man

GAAAAAAH RAAAAAHW OCH ALLA ANDRA ARGA STÖN.

NI SKULLE BARA VETA VAD SOM HÄNDE VID HAVET IDAG! LÄS:

När vi satt och åt så var det fiskmåsar runt omkring... Jag försökte skrämma iväg dem men utan framgång. Sedan när vi hade ätit upp tårtan hade jag inte orkar äta upp allt så jag slängde den till fåglarna. Japp, dem kom och började käka upp gräddtårtan! Allt var frid och fröjd trodde jag.

När vi hade börjat packa in i bilen och jag var långsamt påväg mot bilen hör jag ett ljud. Ett klickljud. Det blir blött i huvudet, jag känner med handen. FÅGELBAJS! OCH ER GAV JAG TÅRTA!!!
Ni kanske inte tålde all grädde?

Iallafall, det var svinäckligt, fick desperat börja få bort det med hjälp av våtservetter. Fick bort det tillslut, med mammas hjälp. Pappa stog bara och flabbade....hm...


Ser minst sagt sur ut. Men vafan, jag har precis fått fågelskit i skallen, hur glad är man då på en skala??

Allt hamnade dock inte på mig.... *host*


Tur att man om en stund ska upp till Ballajön med Issa och Erica och riktigt skölja ur håret...

Kommentarer
Postat av: Monkey

tack söt :) vad händer i helgen?

2010-07-09 @ 22:14:15
URL: http://www.monkeypig.se
Postat av: Linh

men oj vilken otur du fick :(

2010-07-10 @ 22:01:16
URL: http://sweetlinh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0