Snart sovdags



Gokväll!

Är hemma från Frida, vilket jag vart hela dagen i och för sig... Men har inte orkat blogga.

Tog fina modellbilder med Frida igårkväll, blev riktigt nöjd! Var vid en sjö med brygga :)
Hade tänkt göra om min header med en av de bilderna men får se när det blir av! Ska visa upp några bilder också, imorgon troligtvis.

Nu ikväll har jag inte gjort ett piss. Legat i soffan och glott på tv. Eller... har sovit igenom alla program. Hehe men eftersom jag och Frida var vakna tills halv 4 inatt så är det inte konstigt att jag är trött.

Men jag trotsar det och ska se en film nu innan jag somnar. Mina ögon kommer troligtvis gå i kors efter mindre än halva filmen men vafan, ska försöka kämpa mig igenom den!

Sitter och gör en massa facebook test, vilket jag roat mig med i snart en halvtimma..
"Vad ska din framtida pojkvän heta", "När kommer du dö" ... Haha, no life varning?

Men nu ska jag ta mig i kragen och hitta någon bra film.

Ni får ha en fin kväll så hörs vi imorgon!

Natti natti gullungar! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0