Varför dålig update

Godmorgon!

All dålig uppdatering de senaste beror på att jag ju varit hos min kusin i nästan en vecka, och därav inte velat blogga så mycket. Vill umgås med dem istället! Sedan igårkväll kom jag ju hem och då ville jag vara med min famij som saknat mig, hihi.

Idag är det bra väder och Olivia ska komma hit och bada. Vill inte sitta vid datorn då heller.
Bloggen är bara ett tidsfördriv när jag har tråkigt, och får inte ta över mitt liv så att jag måste stressa ihjäl mig för att hinna blogga.

Så nu vet ni det, så vi hörs alltså när vi hörs, när jag har tid!

Jag skiter fullständigt i om statistiken sjunker när jag bloggar lite, eller om ni inte kommenterar lika mycket då, huvudsaken är att jag mår bra när jag är med dem som betyder något. Bloggen betyder inte mer än en tallrik flingor på morgonen.
Näe men sant faktiskt.

Men jag älskar er ändå, kram

Kommentarer
Postat av: Sofiaaaaa

SV: jag säger inte att jag är det, men på vissa bilder ser det verkligen ut som jag är det :P

2010-07-08 @ 11:20:38
URL: http://sofiaaaaa.webblogg.se/
Postat av: Sannie

Jag har ritat av Kenza, ta en titt och säg vad du tycker! :)

Ris som ros ^^

2010-07-08 @ 19:52:47
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du?
Spara info?

Msn? (publiceras ej)

URL/Har du en blogg?

Vad var det du ville?

bloglovin
Trackback
RSS 2.0